Mierlo - Reisverslag uit Mierlo, Nederland van Marie-José Raaijmakers - WaarBenJij.nu Mierlo - Reisverslag uit Mierlo, Nederland van Marie-José Raaijmakers - WaarBenJij.nu

Mierlo

Blijf op de hoogte en volg Marie-José

27 April 2013 | Nederland, Mierlo

Hallo allemaal,

We zijn weer thuis!
Wat een heerlijke tijd hebben we gehad! Reizen is echt fijn!

Ook het laatste deel van onze reis is - zoals alles - heel goed verlopen.
Hongkong was wel even een schok. Adelaïde vonden we al druk, maar vergeleken met Hongkong was dat niets.
Veel. . . . veel mensen (9 miljoen op een paar vierkante kilomter), hoogbouw en nog hoger, auto's en bussen - en gelukkigvan tijd tot tijd een rustige ferry om naar de eilanden te gaan.
Maar ook heerlijk eten- alle wereldkeukens zijn er te vinden - en volop winkels.

Wij vonden het erg fijn dat jullie ons volgden. Bedankt voor al jullie lieve reacties.

Groetjes,

Marie-José en Corry

PS
We hebben ontzetend veel foto's gemaakt. Heb je belangselling? Je wt ons te wonen.

• 27 April 2013 - 20:22

Theo En Nolda:

Hoi Marie-José en Corry,

Fijn dat de reis zo goed verlopen is.We komen graag een keer naar de foto's kijken. Momenteel zijn we in Spanje. De baby van Thijs en Eva is in Spanje geboren, zodoende.

Heel veel groeten,

Theo en Nolda

• 27 April 2013 - 20:44

Karin V.d. Griendt:

Hoi Nichtjes.

Aan alles komt een einde dus ook aan jullie fantastische wereldreis.
    Zo ga je september weg en zo ben je weer thuis, de tijd vliegt maar wat jullie meegemaakt hebben neemt niemand jullie meer af.
    Wij hebben genoten van jullie verslagen en zo een beetje met jullie meegereisd.

Ik kom beslist een keertje foto's kijken en luisteren naar jullie belevenissen.

Wel thuis en tot snel.

Karin en Lambert

• 27 April 2013 - 21:07

KARIN WASSER:

hallo Marie-José en Corrie,

wat fijn dat jullie het zo goed hebben gehad op deze wereldreis.
    Dank voor jullie, levendige verslagen. Misschien kan ik ook jullie foto's een keer bewonderen.
    Geniet ook maar weer van het thuis zijn!!
    Hartelijke groet
    Karin

• 27 April 2013 - 21:56

Mia:

Goed dat jullie weer gezond en voldaan thuis zijn gekomen van een fantastische reis.
    We komen heel graag jullie foto's een keer bekijken, maar eerst weer wennen aan het
    gewone leven in Mierlo. We laten van ons horen, groet van

Mia en Harry

• 27 April 2013 - 22:29

Marianne Rinkes:

Welkom thuis allebei! Dat zal wennen zijn. Alle goeds voor jullie twee. Hartelijke groeten, Marianne

• 28 April 2013 - 11:52

Corry:

Hoi Marie Jose en Corry,

Tjee, zijn jullie al thuis! De exacte datum wisten we niet. Toch ook weer fijn thuis te zijn, toch? en dan zelfs in hartje Lente, nou ja...... begint te komen.
    Wij zijn ook net weer terug uit Tenerife en blijven een paar weekjes hier in Eindhoven. We gaan daarna weer terug naar Oostende voor onbepaalde tijd. Het ligt gewoon aan het weer!
    We wensen jullie allebei nog jaren van mooie herinneringen en hopelijk zien wij de foto's en horen de diverse verhalen ook nog eens life!!!

Hartelijke groeten
    Peter en Corry.

• 28 April 2013 - 14:05

Tiny En Jack Vnnix:

Ha nichtjes Fijn dat jullie weer goed thuis gekomen bent.
    kom zeker binnenkort de fotos bekijken.
    groetjes tiny

• 28 April 2013 - 19:58

Mien Vd Heuvel:

Hallo reizigers. Alle verhalen van mijn kleinkinderen en van TG gehoord. Ik hoop je snel te zien en wat foto' s te kunnen kijken. Tot binnenkort. De koffie is klaar. Gr. Mien v d Heuvel

• 29 April 2013 - 22:49

Mieke Janssen Swinkels:

Hallo nichtjes.

Wat fijn dat jullie weer thuis zijn ,en dat alles goed is gegaan
    Wekomen zeker binnen kort de fotos bekijken .
    We laten vlug iets van ons horen.

Groeten uit Weert van Sjef Mieke ,en aanhang