aanvulling - Reisverslag uit Puerto Natales, Chili van Marie-José Raaijmakers - WaarBenJij.nu aanvulling - Reisverslag uit Puerto Natales, Chili van Marie-José Raaijmakers - WaarBenJij.nu

aanvulling

Blijf op de hoogte en volg Marie-José

08 November 2012 | Chili, Puerto Natales

We doen een poging om wat foto`s door te sturen!!!

• 08 November 2012 - 23:12

Truus Van Vilsteren:

Leuk stel, allereerst jullie twee; maar de zeeleeuwen zijn ook leuk

• 09 November 2012 - 08:47

Job En Marianne:

9 nov. 2012

Dag Marie-Jose en Corry,

Dank voor jullie verslag.

We zitten nu met z'n allen in dezelfde temperaturen: 9 graden, winderig en guur!!

Gisteren waren we met de zus-schoonzussendag in Amersfoort, de best geconserveerde stad van Nederland.....

Wel iets anders in vergelijking tot wat jullie beleven!!!!

Wat leuk dat je zomaar " fans" van Nederland kunt tegenkomen.

Om zomaar te weten:
    1 In Eindhoven begint deze week de GLOW , een spektakel!!!
    2 We hebben de nieuwste James Bond film bekeken: Skyfall ( het laatste gedeelte speelde zich af in Schotland ( maar...eigenlijk in een studio....) in een groot kasteelachtig huis waar Job en Ik enige jaren geleden hebben gelogeerd!!! Een verrassing dus voor ons.......

3 In Helmond start bijna het Huis van Sinterklaas in het kasteel.

4 Op woensdag voor het eerst met Tim gaan zwemmen in De Brug!!!

Voor jullie kleine nieuwtjes. GENIET verder van jullie grootse reis, nu in Chevrolet en in wat kouder weer.....

Groet van Job en Marianne.

• 09 November 2012 - 10:05

Evi & Jack:

jullie staan er alle 4 goed op!

• 09 November 2012 - 14:18

Karin V.d. Griendt:

Hoi dames.
    Defoto's zijn goed ontvangen.
    2 leuke stellen.

Groetjes Karin.

• 16 November 2012 - 16:44

Samira Nahari:

Dag dames,

Ik heb net de foto's bekeken en ze zijn echt indrukwekkend.
    Geniet van jullie mooie reis.

Groetjes,
    Samira

• 18 November 2012 - 10:55

Nelske:

nog maar eens een poging om jullie wereldreizigers een groet over te brengen uit ons koude kikkerlandje
    ik geniet er elke keer weer van om jullie reisverslag te lezen
    je leert zo wel in allerhande auto's te rijden en kennis van de talen op te doen
    wel leuk dat je ook overal wel mensen tegen komt die iets met nederland hebben geniet er van en zie uit naar jullie volgende bericht
    gr Nelske

• 21 November 2012 - 15:46

Corry:

Hoi Marie-Jose en naamgenote!!

Weer eens met veel plezier door jullie reisverslag(en) gelezen. Ja, jullie zien wel: Wie verre reizen doet, kan veel verhalen" , wanneer komt jullie eerste boek uit?
    Als ik die vorige foto's zie van die besneeuwde bergtop, lijkt 't wel of jullie hier in de buurt zijn. Op
    de Teide, de hoogste berg hier op Tenerife, blijft ook ieder jaar de sneeuw lang liggen, maar toch wordt het ieder jaar minder! Duidelijk verandering van klimaat.
    Gezellige en verrassende reis voor jullie en ik lees met veel plezier de komende verslagen.
    Groetjes ook van Peter.
    Corry